L’equip de curses de muntanya de la FAM ha tancat la seva participació en el Campionat d’ Europa d’Skyrunning amb dos Top5 i un Top10, com a resultats més destacats d’un combinat que estava format per Arnau Soldevila, Ricard Tenza, Samuel Ponce i Sabrina S olana.
La primera prova a disputar-se va ser la vertical, on Arnau Soldevila va estar a punt d’aconseguir medalla, aconseguint una més que meritòria quarta posició. Samu Ponce va quedar 17è i Ricard Tenza que debutava amb una convocatòria de l’equip nacional va ser 20è.
Dos dies més tard, el dissabte, entraven en competició les distàcies Sky i Ultra, on ens representaven l’Arnau Soldevila i el Ricard Tenza, en Sky i Sabrina Solana i Sam Ponce, en Ultra. Igual que va passar el dijous, la representació andorrana no va defraudar i davant corredors professionals van aconseguir: Arnau Soldevila, un 9è lloc entrant de nou en el Top10 de l’Europeu. Ricard Tenza amb una cursa molt intel·ligent va finalitzar en una més que bona 15a posició.
Pel que fa a la distància Ultra, Sabrina Solana va aconseguir una gran 14a posició anant de menys a més i el resultat de la jornada va ser el quart lloc de Samu Ponce que igual que li va passar a l’Arnau Soldevila, el dijous, es va quedar a les portes de la medalla, però fent una gran quarta posició final.